TESTIMONI PENGGUNA ALPHA LIPID

Terlalu banyak testimoni pengguna Alpha Lipid. Tak percaya ? Cuba buka YouTube http://www.youtube.com/ dan taip je alpha lipid, anda boleh tengok sendiri pengakuan mereka yang telah sembuh dari pelbagai penyakit yang mereka deritai...

Sesungguhnya hanya mereka yang pernah sakit tahu betapa bernilainya erti SIHAT...

Alpha Lipid sebenarnya dihasilkan untuk orang yang sihat, untuk mencegah daripada sebarang penyakit...tapi alhamdulillah ramai yang mengidap penyakit kronik telah sembuh selepas mengamalkan Alpha Lipid...

Ada orang beranggapan harga RM180 setin terlalu mahal, tapi jika anda tahu nilai SIHAT, anda pasti bersetuju harganya amat berbaloi...

Semasa diperkenalkan dengan Alpha Lipid (tahun 2008), saya agak ragu2 kerana produk ini terlalu asing bagi saya. Tapi setelah saya dan suami mencubanya selama seminggu, saya terus mengambil keputusan untuk menjadi ahli. Selang 2 hari kemudian, saya bertekad untuk menjadi pengedar dengan membeli 30 tin sekaligus.

Pada mulanya saya agak risau akan gagal. Bayangkan saya telah melaburkan RM4,500 (RM150 x 30 tin) sedangkan saya tidak pernah terlibat dalam MLM.

Tapi memang betul cakap upline saya, anda akan terkejut dengan kejayaan anda dlm waktu terdekat. 30 tin yang saya beli, habis dijual dalam masa tak sampai sebulan!!!!

Anda tahu kenapa? kerana produk ini SANGAT BERKESAN!!!


Terima kasih kepada upline saya, En Wan Hamidi dan Pn Eby kerana banyak membantu saya... (termasuk menghantar produk yang dipesan dengan segera, kerana selalu ada pelanggan bertanyakan produk dan mahu mendapatkannya secepat mungkin..)




Umi Aliya
Kuala Terengganu
013-9857409

No comments: